piątek, 18 lipca 2014

Historia rodem z kuwetacza :P

No i stało się !

Klara posadziła o poranku szyszkę w kuwetaczu ! Spieszyło jej się chyba bo ja i Mili dobraliśmy się do jej chrupów :D Ofukała nas i poszła do kuwety :P
Duża się cieszy jakby w totka wygrała a Kota jest obrażona, że ją w kuwecie podglądają. Wczoraj dostała jeszcze trochę olejku więc może powoli jakoś jej się ten brzusio rozrusza. W ostateczności idzie w sobotę znowu do weta.


My korzystamy ze słoneczka i z ciepełka, które jest nawet w nocy :) dzięki temu żeby nie wyparować od gorąca i duchoty Duże na noc zostawiają okno otwarte a my hyc! i już jesteśmy na balkonie ^^ Wczoraj razem z Milim spaliśmy tam nawet :)

Chciałbym się jeszcze nowiną podzielić :) Nie wiem czy wiecie ale mistrzem ugniatania jest u nas Feliks, Milord niekumaty jest pod tym względem nieco :P bo próbuje się od Felisia uczyć tylko mu średnio wychodzi :P zamiast "ugniatania ciasta" robi to jak "kulawy" :D jedną łaputką stąpa normalnie a drugą ugniata :D komicznie to wygląda :D jak się Dużej uda sfilmować to obiecuję, że wyląduje na blogu i kociobuku :)


Czymcie się Człowieki i Koty i nie wyparujcie od tego gorąca:)
Smerfuś

5 komentarzy:

  1. HURRA kupa !!!!!!!!!!!!!!!!!!! No teraz po sobocie mam nadzieję że to już wszystko wróci do normy :-)
    Spanie na balkonie w nocy to jest gitara, Chester tez uprawia, ale tera jak tak ciepło to mamy otwarte w sypialni a balkon jest po drugiej stronie mieszkania więc Chester nie wychodzi w nocy. Za to nad ranem łazi po barierce w łóżeczku Natalki, alpinista jeden :P
    Na film w ugniataniem czekam <3
    Buziaki miziaki <3 <3 <3 <3

    Ps. Dużej tej wygranej w totka życzę z całego serca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Ciociu :D czekamy na więcej klarnetowych kupek - będziemy relacjonować - oczywiście bez zdjęć :P moja Duża mówi mi że mam powiedzieć Chesterowi że ma Cię wymiziać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie Chester mi mówił, że Smerfuś mu mówił że Wasza Duża mu powiedziała że Chester ma mnie wymiziać, no i dupa nie wymiział ale to pewnie z tego gorąca, no leży teraz na balkonie rozumiem go, może jutro mnie wymizia <3

      Usuń
    2. będę mu przypominać ! cza wypełniać kotoobowiązki :)

      Usuń
  3. 48 year old Budget/Accounting Analyst I Jilly Marlor, hailing from Lakefield enjoys watching movies like "Snows of Kilimanjaro, The (Neiges du Kilimandjaro, Les)" and Fishing. Took a trip to Historic Centre of Mexico City and Xochimilco and drives a Accent. kotwica

    OdpowiedzUsuń